learningbydoing

Alla inlägg den 19 november 2012

Av M A - 19 november 2012 19:46

Som jag kanske nämnt tidigare har jag blivit tillfrågad av en vän om jag kunde baka lite cupcakes när hon och hennes man ska ha öppet hus.

Jomenvisst sa jag, och satte igång.

150 muffins ligger klara i frysen, de 50 sista gjorde jag precis.

På torsdag ska de fixas till och på fredag ska de på något sätt fraktas till grannstaden.

Samtidigt ska jag då jobba och försöka förstå mig på engelsk grammatik.

Inte mycket tid över till att blogga med andra ord.

Min plan är att nästa vecka ha ett par blogginlägg om cupcakesen.

Då tänkte jag även få med lite bilder på de tårtor jag ska baka i helgen.

Ja, fullt upp.


tills dess får ni nöja er med en bild på alla muffinsen.


 

Presentation


När jag va liten ville jag bli konditor. Ett tag i alla fall. Det där ändrades rätt ofta. Nu har jag hittat tillbaka till mitt "gamla" intresse och försöker lära mig så mycket jag kan om allt som har med bakning att göra. häng med vet ja!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards